Saturday 19 November 2011

ingilizce konuşmak için çok geç değil...

istanbul ingilizce konuşma kulübü 2005 yılından bu yana ingilizce konuşma eğitimlerinin bireysel ve kurumsal bazda profesyonel olarak sunmaktadır.yaptığınız iş ne olursa olsun doğru ve akıcı ingilizce konuşmanın katmadeğeri tartışılamaz.istanbul ingilizce konuşma kulübü düzenlediği eğitimlerle uzun süredir ingiliz dili eğitiminde bir sorun olarak yer alan konuşma konusunu profesyonel olarak ele almakta ve sadece bu konuda çalışma yapmaktadır.

eğer sizde aşağıdaki durumlardan en az birini yaşadıysanız geç kalmadığını belirtmek isteriz.

*iş görüşmesine gideceğim fakat görüşmeyi ingilizce yapacaklar uykularım kaçıyor.
*aslında benim hakettiğim bir pozisyona sadece daha iyi ingilizce konuştuğu için başkası geldi.
*ingilizce konuşabilseydim satış gerçekleşecekti.
*işimi değiştirmek istiyorum ancak firmalar elimdeki ingilizce bildiğime dair sertifikalar ve diplomalarla değil ,ne derece akıcı ve düzgün ingilizce konuştuğumla ilgileniyor.
*biraz sonra yurtdışından arayacaklar,en iyisi bir bahane bulup ortadan kaybolayım.
*bu toplantı kariyerim için çok önemli keşke şu işi daha önde halletseydim.
*telefon gelirse hatlarda sorun var der kapatırım.e mail ne güne duruyor.
*eyvah yabancı ortaklarla yemeğe çıkacağız en iyisi gürültülü bir ortama gidelim konuşma ,hatta ingilizce konuşma hiç olmasın. nasıl olsa bir şekilde hallederiz.
*bu adamlar nasıl konuşabiliyorlar?nerede ne zaman öğrenmişler?
*toefl veya ielts sınavını keşke ingilizce konuşma sınavı dahil edilmeden geçseydim.
*adam sadece ingilizce konuşabildiği için benim 4 katım maaş alıyor.
*üniversite bitti ama bu firmalarda hep ingilizce istiyor en iyisi daha lokal firmalara yöneleyim.
*işe girerken biliyorum dedim o kadar da diploma ve sertifikam var ne güzel işi götürüyordum nereden çıktı bu iş gezisi.
*yabancı ortaklar haftaya toplantı için istanbula gelecekler.nasıl hasta olabilirim acaba?
*şu konferans benim için çok önemli. aslında söyleyeceklerim çok ama ingilizce konuşmak mı?boşver böylede iyiyim.
*uluslararası çalışmalıyım ancak ingilizce konuşamıyorum.
*görüşmeye çağırdığımız kişilerin diplomalarına bak. ya çok iyi konuşuyorlarsa?ben en iyisi sadece soracağım soruları hazırlayayım.soru sormalarına da fırsat vermem olur biter.

aslında bu liste uzar gider.hatta paylaşmak istedikleriniz varsa bizede yazabilirsiniz.ingilizce konuşmak kolaydır.yeter ki isteyin ve hedefiniz olsun.bu konuda çözüm ortağınız olmaktan mutluluk duyacağımızı bilmenizi ister bayramınızı kutlar sağlık ve esenlikler dileriz.

istanbul ingilizce konuşma kulübü
"profesyonel ingilizce konuşma eğitimi merkezi"
istanbul english club
şişli/istanbul/türkiye
+90 212 232 75 54(pbx)

No comments:

Post a Comment